Vaimse vastupidavuse tööriistakast

Vastupidavus on treenitav nagu muskel. Praegusel ajal on see eriti oluline endale meenutada ja võtta väikseid samme, et

a) tulla toime praeguse pingelise ajaga,
b) hakata end ette valmistama tuleviku väljakutseteks – mis kindlasti tulevad, kui oled treener, juht, sportlane, kellel on suuremad ja väiksemad sihid.

Inspireerituna koroona-ajast, panin kokku oma mõtted, kogemused ja soovituse üheks terviklikuks workshopiks, et toetada just neid, kes ühel või teisel viisil on esirinnas, kellelt oodatakse või kes ise ootavad endalt maksimumpanust ka siis, kui nende enda stressitase on varasemast oluliselt kõrgemal ja oluliselt pikemat aega. “Stressi juhtimine ja vastupidavuse kujundamine” on 4 akadeemilise tunnine workshop, kus treenerid, meditsiinitöötajad ja sportlased saavad parema ülevaate, mis aju ja kehaga toimub ning millised on kohe kasutatavad tehnikad stressi maandamiseks ja enda vaimse heaolutunde treenimiseks. Sellest workshopist koorus välja ka allolev tööriistakast, kus on välja toodud tehnikate märksõnad, olulised küsimused, ebamugavuse-väljakutsed ja ka lahter iseenda kasutusel olevate tegevuste märkamiseks (sest märkamine on kõige alus). Kui mõni tehnika pakub rohkem huvi, kirjuta gameplan@liisitoom.com ja püüan sind suunata.

Lae vastupidavuse tööriistakast alla, prindi enda töölaua juurde või pane mobiili taustapildiks. Jaga ka oma Instagrami storys, et meenutada teistele, et vastupidavus on treenitav ja see treening võib igaühele erinev välja näha. Viita ka @vaimnetreening.

Viimane tühi veerg on selleks

Vaimne vastupidavus on osa psühholoogiliste oskuste arendamisest. Kasvava eesmärgiga on oluline arendada ja õppida juurde ning praktiseerida aktiivselt ka oma vaimseid oskusi. Lingitud postitusest saad teada, mis need täpsemalt on ja kust alustada.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *